Продавець Склад мотозапчасти розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
55 відгуків
Кошик
НовинкаВеломотор 80 сс (голий) зі стартером -2%
влево
  • Веломотор 80 сс (голий) зі стартером, фото 2
  • Веломотор 80 сс (голий) зі стартером, фото 3
  • Веломотор 80 сс (голий) зі стартером, фото 4
  • Веломотор 80 сс (голий) зі стартером, фото 5
вправо

Веломотор 80 сс (голий) зі стартером

  • В наявності
  • Код: 10qs2

2 730 грн./комплект

2 675 грн./комплект

+380506156015
Яна
  • +380987334645
    Яна
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Веломотор 80 сс (голий) зі стартеромВеломотор 80 сс (голий) зі стартером
2 730 грн./комплект2 675 грн./комплект
В наявності
Купити
+380506156015
Яна
  • +380987334645
    Яна
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Веломотор (Бензомотор) F80 на велосипед Веломотор 80 сс (голий) зі стартером ЗАВОДСЬКОГО ЯКОСТІ

 

Обкатка нового двигуна:

Надійна робота двигуна багато в чому залежить від початкового періоду його експлуатації. Тому необхідно провести обкатку двигуна на відстані 250--300 км, дотримуючись наступні вимоги:
1. Швидкість руху не повинна перевищувати 30 км/год і бути не менше 12 км/ч.
2. Паливо повинно складатися з 15 частин бензину і 1 частини масла за обсягом, тобто на 1 л бензину 70 см3 олії.
3. Не перенавантажувати двигун, для чого уникати їзди по важких дорогах, піску і затяжних підйомах.
4. Після наїзду 100 год-150 км зняти кришки магнето і муфти зчеплення і в разі необхідності підтягти гвинти, що кріплять кулачок з ротором і провідну шестерню на колінчастому валу.

Управління двигуном в дорозі:

Управління працюючим двигуном у шляху полягає в регулюванні водієм швидкості пересування поворотом ручки управління дроселем. При повороті ручки на себе швидкість збільшується.
При повороті ручки «від себе» швидкість зменшується.
Рух починати педалями, а потім, плавно відпускаючи ручку зчеплення і додаючи газ, припинити обертання педалями.
Увімкнення та вимкнення зчеплення при працюючому двигуні слід проводити плавно.
При короткочасній зупинці необхідно вимкнути зчеплення і перевести двигун на обороти холостого ходу.
Для гальмування потрібно:
1. Повернути ручку -управління дроселем карбюратора «від себе» до упору і виключити муфту зчеплення.
2. Приступити до гальмування педалями або ручним гальмом мопеда.
В екстрених випадках гальмування повернути ручку управління дроселем карбюратора «від себе» до упору і загальмувати мопед обома гальмами: спочатку заднім, потім переднім.
Зупинку двигуна виробляти натисканням кнопки на перемикачі, встановленому на кермі.
Після зупинки двигуна треба закрити паливний кран.
Не допускається їзда без них. Не слід їздити зі швидкістю менше 10 км/год, так як це призводить до перевантаження двигуна.
Найбільш економічний режим роботи двигуна відповідає швидкості 25-30 км/ч.

Запуск двигуна:

Запуск, не включаючи освітлення, проводиться в такому порядку:
1. Повернути корпус очисника повітря до прикриття вікон.
2. Відкрити паливний кран.

Підготовка двигуна до запуску:
1. Ганчіркою, змоченою в гасі (бензині), видалити з двигуна консервуючу мастило. Обтерти двигун сухою ганчіркою.
2. Перевірити надійність закріплення двигуна, глушника, ручок керування, натяг моторної ланцюга.
3. Вивернути свічку, зняти прокладку свічки, промити свічку в бензині і насухо протерти.


Можливі несправності двигуна серії Д, їхні причини і способи усунення.

1. Двигун не запускається:

Немає палива в паливному баку-Заправити бак паливом, Закритий паливний кран-Відкрити паливний кран.

2. Відмова в роботі системи запалювання:

Малий або великий зазор між електродами свічки. Встановити зазор між електродами 0,5-0,6 мм. Наявність нагару або масла на електродах свічки-Очистити електроди свічки. Пробита обмотка трансформатора-Замінити трансформатор. Замаслені або обгоріли контакти переривника-Зачистити контакти, відрегулювати зазор в переривнику магнето. Дроти електроосвітлення з'єднані з масою -перевірити з'єднання проводу з виводять гвинтом.

3. Перебої в роботі двигуна:

Багато нагару на голівці і в вихлопному патрубку циліндра днище поршня ― очистити нагар, засмітився жиклер карбюратора, неправильно відрегульоване запалювання, мало випередження-перевірити і відрегулювати випередження запалювання, замінити молоточок або переривник. Дросель не повністю відкриває дифузор карбюратора, багата суміш-збіднити суміш, відрегулювати підйом дроселя.



ОБКАТКА НОВОГО МОТОРА

Первые 50 км наиболее важны для Вашего мотора, поэтому лучше покупать его новый и обкатывать самостоятельно, чтобы быть уверенным в его долговечной работе. Соблюдение рекомендаций в период обкатки мотороллера может гарантировать максимальный срок службы и отличные технические характеристики Вашего нового мини скутера. Комплектующие изготовлены из высококачественных материалов, но некоторым деталям мотосамоката вначале необходимо притереться друг к другу.

РЕКОМЕНДАЦИИ ПО МАКСИМАЛЬНОЙ НАГРУЗКЕ В ПЕРИОД ОБКАТКИ. 

В период от 0 км до 10 км выкручивать не более, чем 1/2 ручки газа – 15 км/ч.

В период от 10 км до 20 км выкручивать не более, чем 3/4 ручки газа – 30 км/ч.

РЕГУЛИРУЙТЕ НАГРУЗКУ НА ДВИГАТЕЛЬ

Частота вращения двигателя должна быть разная, так же как и постоянная скорость. Необходимо позволять деталям, которые будут "загружены", притереться, и под давлением снижать нагрузку и дать им возможность остыть ― это помогает процессу обкатки деталей. Изменение нагрузки на двигатель в течение обкатки гарантирует хороший результат обкатки, тем не менее, не следует делать слишком большую нагрузку на двигатель.

ИЗБЕГАЙТЕ ПОСТОЯННОЙ СКОРОСТИ

При обкатке двигателя нехорошо ездить на постоянно низкой или высокой скорости. Позволяйте двигателю свободно набрать скорость в пределах рекомендованных максимальных ограничений (30 км/час), однако, не выжимайте полностью ручку газа на первые 20 км.

БЕНЗИН И МАСЛО

Используйте бензин с октановым числом 92-93. Рекомендуется использовать бензин с малым содержанием свинца, такой бензин увеличивает срок службы свечи зажигания, а также основной срок службы двигателя. Используйте моторное масло для 2Т двигателей, минеральное или полусинтетическое.

СМЕСЬ

Рекомендуємо перші 20 км робити суміш моторного 2Т масла двигуна в пропорції (1:20). Після 20 км ― 1:25. Для розрахунку, просто ділимо кількість бензину (2,5 літра) на пропорцію (25) ― виходить, що на 2,5 літра бензину необхідно 0,1 л масла. На 10 літрів бензину 0,4 літра олії.

 

Основні атрибути
Виробник  ТММР
Країна виробникТайвань
Користувацькі характеристики
СтанОригінал
Тип технікимопед
МаркаAlpha
  • Ціна: 2 675 грн./комплект