Продавець Склад мотозапчасти розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
55 відгуків
Кошик
Двигун 110 см3 напівавтомат V. I. P JAPAN -2%
влево
  • Двигун 110 см3 напівавтомат V. I. P JAPAN, фото 2
  • Двигун 110 см3 напівавтомат V. I. P JAPAN, фото 3
  • Двигун 110 см3 напівавтомат V. I. P JAPAN, фото 4
вправо

Двигун 110 см3 напівавтомат V. I. P JAPAN

  • В наявності
  • Код: 10q48

3 767 грн.

3 692 грн.

+380506156015
Яна
  • +380987334645
    Яна
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Двигун 110 см3 напівавтомат V. I. P JAPANДвигун 110 см3 напівавтомат V. I. P JAPAN
3 767 грн.3 692 грн.
В наявності
Купити
+380506156015
Яна
  • +380987334645
    Яна
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Двигун ( мотор ) автомат 110 см3 для мопедів Альфа / Дельта / Віста / Вайпер Актив / Мустанг / Фермер / Хорс / Сабур / Лідер / Патріот, обсяг - 110 см3, коробка передач - автомат, на циліндрі вибито 49 см3, в комплектацію входить: ніжка перемикання передач, заводна ніжка, перехідник карбюратор-головка ГРМ, текстолітовий перехідник, виробник - VIP Japan. Двигун ( мотор ) 49 / 110 см3 для китайських 4-х тактних для мопедів Alpha / Delta / Vista / Mustang / Sabur / Fermer / Riga / Active / Keeway / Horse / Lifan / Supra X / Viper MX Sport ( Альфа / Дельта / Віста / Мустанг / Фермер / Хорс / Сабур / Рига / Лідер / Патріот / Кивей / Ліфан / Супра Ікс / Ем Ікс Спорт ), обсяг - 110 см3, коробка передач - автомат, на циліндрі вибито 49 см3, в комплектацію входить: ніжка перемикання передач, заводна ніжка, перехідник карбюратор-головка ГРМ, текстолітовий перехідник, виробник - VIP.

Краща якість на території України!!!!!!!!!!! Краща ціна!!!!!!!!!

Обкатка

Правильна обкатка скутера і мопеда

 

Після придбання будь-якого нового транспортного засобу, що йому необхідно зробити обкатку. Обкатка необхідна для того, щоб всі деталі нових механізмів і агрегатів притерлися один до одного. Найважливіші для скутера і мопеда це перша тисяча кілометрів. В цей період необхідно уникати великих навантажень на двигун і його перегрів.

Обкатка здійснюється декількома етапами. Перші 150 км необхідно рухатися з особливою обережністю, не даючи обертання колінчастого вала вище 4000 оборотів в хвилину. Рух необхідно періодично переривати, приблизно через годину їзди , зупиняючись на 5 — 10 хвилин. Якщо транспортний засіб з напівавтоматичною коробкою передач, то необхідно при русі як можна частіше перемикати передачі.

Після 150 км і до 500 км необхідно уникати обертання коленвала понад 5000 оборотів в хвилину. Так само слід частіше перемикати передачі при русі. Ні в якому разі не відкривати повністю дросельну заслінку, уникаючи максимального обертання колінчастого вала.

Після 500 км і до закінчення обкатки (1000 км) трохи збільшити обертання колінчастого валу, але не більше 6000 оборотів в хвилину. При русі не допускати тривалої роботи двигуна з постійною частотою обертання, періодично змінювати режим руху.

За час обкатки треба буде два рази замінити масло в варіаторі скутера або в двигуні мопеда. Перша заміна проводиться після 500 км, а друга після 1000 км

Ще радять під час обкатки скутера або мопеда не допускати великої перевантаження двигуна, яка може бути викликана перевезенням пасажира або важкого вантажу. При обкатці користуйтеся тільки дорогами з твердим покриттям.

Основні атрибути
Виробник  ТММР
Країна виробникТайвань
Користувацькі характеристики
СтанОригінал
МаркаAlpha
Тип технікимопед
  • Ціна: 3 692 грн.