Правильна обкатка скутера і мопеда

 

Після придбання будь-якого нового транспортного засобу, що йому необхідно зробити обкатку. Обкатка необхідна для того, щоб всі деталі нових механізмів і агрегатів притерлися один до одного. Найважливіші для скутера і мопеда це перша тисяча кілометрів. В цей період необхідно уникати великих навантажень на двигун і його перегрів.

Обкатка здійснюється декількома етапами. Перші 150 км необхідно рухатися з особливою обережністю, не даючи обертання колінчастого вала вище 4000 оборотів в хвилину. Рух необхідно періодично переривати, приблизно через годину їзди , зупиняючись на 5 — 10 хвилин. Якщо транспортний засіб з напівавтоматичною коробкою передач, то необхідно при русі як можна частіше перемикати передачі.

После 150 км и до 500 км необходимо избегать вращения коленвала свыше 5000 оборотов в минуту. Так же следует почаще переключать передачи при движении. Ни в коем случае не открывать полностью дроссельную заслонку, избегая максимального вращения коленчатого вала.

После 500 км и до окончания обкатки (1000 км) немного увеличить вращения коленчатого вала, но не более 6000 оборотов в минуту. При движении не допускать долгой работы двигателя с постоянной частотой вращения, периодически менять режим движения.

За час обкатки треба буде два рази замінити масло в варіаторі скутера або в двигуні мопеда. Перша заміна проводиться після 500 км, а друга після 1000 км

Ще радять під час обкатки скутера або мопеда не допускати великої перевантаження двигуна, яка може бути викликана перевезенням пасажира або важкого вантажу. При обкатці користуйтеся тільки дорогами з твердим покриттям.